Monday 24 June 2013

Anda Sentiasa Diperhatikan.

Assalamualaikum.. Dikala ini saya ingin memaparkan siapakah blogger bertuah yang akan selalu saya ajak menonton depan tv atau pergi jenjalan. Siapakah? cari-cari dimana dirimu.. Bagi yang rasa dirinya ada kat bawah, sila melapor diri. Hehe





Yeaa..sila berbangga dan bersyukur sekarang.. Blog anda semua pasti saya buka everyday kerana saya blogwalking pakai smartphone.. Namun ada di antaranya kat sini akan dibuang dan diganti dengan pengomen tegar yang sporting dan setia. Bagi yang rasa dirinya tiada di atas, tapi kerap mengomen blog ini, cory cory cupke cupke..Mungkin mata saya belum terpandang. Anda boleh juga melapor diri. InsyaAllah saya akan kemaskini bookmark di atas.

Namun ada juga blog yang saya tidak komen, atau jarang komen. Mungkin anda kurang update atau banyak bersegmen. Tapi sepastinya ANDA SENTIASA DIPERHATIKAN!

Ada juga blog yang kurang mesra smarphone sebab tak boleh tukar kepada smartphone version. Susah nak baca, perlu dibesarkan dan diperkecilkan secara manual. Ohh i don't like! Maka saya akan blogwalking time buka laptop sahaja.

Kenapa saya suka blogwalking pakai smartphone?

1. Sebab jimat quota wifi. Laptop makan quota terlalu banyak.
2. Sebab senang nak buka. Pilih je mana satu saya nak buka time ni. Nak baca kisah hidup? nak santai? nak rileks minda? nak ketawa berdekah-dekah?
3. Pastu boleh blogwalking anytime. Depan tv, dalam kereta.. dimana sahaja. Yang penting wifi ada.
4. Paling penting tak berserabut dengan widget yang bertempek di blog, lebih cepat dibaca sebab mata tidak memandang benda lain. Just baca dengan cool. Tulisan pun tak sakit mata, sama je semua blog.

Masih ada lagi beberapa kekosongan untuk sesiapa yang rasa dirinya layak (sering update blog) dan sering datang ke blog Mieza Jhaa K. Boleh la tawarkan diri.Hehe

Last,, sila like facebook fanpage saya kat bawah ni okay.


*Sedang berkira-kira untuk membeli Samsung Galaxy Tab atau Ipad Mini atau Samsung Galaxy Grand/Note. Mana satukah terbaik dan sesuai untuk blogger?


Thanks for reading..
posted from Bloggeroid

No comments: