Saturday, 13 April 2013

Mimpi Lisa Surihani

Assalamualaikum..


Adakah saya telah tergila-gilakan Lisa Surihani? Atau dia yang teringatkan saya, sampai masuk dalam mimpi.. Ahh mainan tidur, macam-macam benda pelik boleh berlaku dalam mimpi.

Entah kenapa semalam, awal-awal pagi lagi dah rasa teramat mengantuk. Memang tak syak lagi. Sebab bangun update blog pukul 2 pagiii! Ni semua gara-gara wifi yang dah habis quota siang. Pukul 2pagi hingga 8pagi je boleh guna. Terpaksa la saya tido awal sebab nak bangun awal.

Pukul 8.30 pagi setelah selesai blogwalking dan wifi dah tak boleh guna.. Mr.K kata nak pergi pasar.. dengan mata kuyu saya cakap tak boleh ikut sebab mengantuk sangat-sangat. Maka, berangkatlah Mr.K keseorangan ke pasar tanpa buah hatinya..

Sedang lena tido, tiba-tiba Lisa Surihani datang ke rumah. Adik-adik semua terkejut besar la kan. Tapi saya cool je. Rupa-rupanya dalam mimpi tu kami ni berkawan rapat. Maklumlah kami kan sebaya..hehe.. Yang syoknya kami siap landing-landing lagi kat ruang tamu rumah dan snap-snap gambar sambil berbaring. Hahaha..dasyatnya!

Masa tengah syok bermimpi tu la Mr.K balik. Terus terjaga.. dan Lisa pun hilang. Bye2 Lisa..Nanti datang lagi tau!!


Thank you for reading my entry!

8 comments:

Etuza Ezawarna said...

dia ada anugerah tersendiri, maksud saya personaliti dia, memang semua orang suka kalau cantik. Gempar malaysia jika pelakon wanita ni benar2 bertudung. Nampak muslimah..

Mieza Jhaa K said...

Benar tu En.Etuza

Zinnia Z A said...

lisa ni lawa kan .... ^^ suka tgk dia..lembut je ..

Remy hazza said...

untung ler...lisa muncul dlm mimpi....he3

Nurul Aini said...

hehehe...sampai gitu sekali ye kak. Saya minat gitu2 je..nak kata minat tak, tak suka pun tidak..gitu2 gini2 je lah..hehe.

Mieza Jhaa K said...

Suka cara dia bercakap...lancar..

Mieza Jhaa K said...

Hehe..memang cantik Si Lisa tgk dari dekat..

Mieza Jhaa K said...

sama la jgk..akak kalau artis2 ni minat gitu2 je.. hihih