Sunday 25 August 2013

Review 1st Segmen Singgah Blog Saya


Assalamualaikum..Hari ni nak review entri terbaik blog Siti Rohaida Yusof iaitu Kisah Si Diary. Blog beliau dah lama menari-nari depan mata sebenar..tapi malu nak terjah. Sebab masa tu kitakan orang baru. Malu-malu kucing pulak, macam mana nak dikenalikan? Pelikss betol budak Miejhaa ni. Apapun sekarang, kami kawan ok..kawan blogger. Kad raya beliau siap tertempek di pintu bilik lagi tau. Haha

Ok, entri terbaik yang beliau bagi ialah tak lain tak bukan tentang segmen pertama beliau yang gempak dan baru je tamat beberapa hari lepas. Tak sangka, masa saya tengah planning nak melancarkan Segmen Gempak Mieza Jhaa K pada pukul 1:00 tengah hari, rupa-rupanya ada seseorang yang terlebih dahulu dah post segmen pertamanya. Hehe


'1st Segmen Singgah Blog Saya' berlangsung selama 3 hari dari 21 Ogos hingga 23 Ogos 2013. Seramai 55 orang telah menyertai segmen ini kecuali saya. Wahaaa..hajatnya nak join lepas siap pengumuman pemenang, tapi akibat kesibukan akhirnya terlepas jua. Amik kau..tak dapat nak support beliau..cedih-cedih. Tapi memang kebabomm la sebab ini segmen pertama beliau. Nampaknya beliau memang ramai peminat setia termasuk blogger-blogger terkenal.
Tujuan segmen ini diadakan :- 
Bertujuan untuk memperkenalkan lagi blog Kisah Si Dairy ini kepada rakan-rakan blogger yang lain tentang kewujudan blog ini. Segmen ini juga bertujuan untuk mengeratkan silaturahim antara blogger-blogger disamping menaikkan trafik blog kita sendiri.. 
Disamping itu juga boleh la saya mengenali dan berkunjung ke blog-blog baru dan juga lama yang sebelum ini tidak pernah menjejakkan kaki ke blog-blog lain kan..
Semoga blog Kisah Si Diary semakin dikenali dan sentiasa hadir dengan entri-entri terbaru.

*Kepada 10 peserta bertuah Segmen Gempak Mieza Jhaa K yang belum memberikan url entri terbaik, sila berbuat demikian.

No comments: