Saturday 20 April 2013

BEN ASHAARI dan WEECLICKS

Assalamualaikum..

Lama dah tunggu segmen dari Abang Ben ni sejak dia post kat FB hari tu. Syukur alhamdullillah broadband pun boleh guna tengah hari ni. Problem betul Maxis ni kan? Dalam segmen ni anda harus nyatakan  KENAPAKAH ANDA NAK MENJANA PENDAPATAN MELALUI INTERNET INI ? Hehee..kenapa ye?Jom join, klik banner OK!


KENAPA SAYA NAK MENJANA PENDAPATAN MELALUI INTERNET?

Pendapatan Sampingan
Sebagai isteri, siapa yang tak nak pendapatan sampingan ni disamping duit poket yang suami bagi? Suami pun suka kalau kita bijak menggunakan kemudahan internet yang ada untuk menjana pendapatan. Sedikit sebanyak boleh menampung perbelanjaan harian yang semakin besar.

Jadi macam Abang Ben
Bestkan relax-relax saja kat rumah sambil main dengan anak, tapi duit tetap masyuk. Ohh..bahagianya hidup! Dunia yang serba canggih sekarang amat membantu sesiapa sahaja yang bijak menggunakan internet untuk menjana pendapatan tanpa perlu bersusah-payah membanting tulang.

Disamping Berblogging
Ada la juga faedah dan pendapatan disamping mengisi masa lapang dengan hobi berblogging kita tu. Jadi tidak sia-sialah kita bergiat aktif dan bersengkang mata menghadap blog 24jam. Memang niat kita berblogging kerana hobi atau menyampaikan kebaikan sesama insan, tetapi bil internet bulanan kena bayarkan? Hehee.. Jangan jadi macam saya, broadband 8GB habis quota dalam masa 3hari!! Lain kali beli la 32GB!

Sekian Abang Ben dan rakan-rakan sekalian.


Thank you for reading my entry!

No comments: