Thursday 15 November 2012

Kemalasan melanda..

Assalamualaikum

Errkkkk.. malas betol aku nak update blog sejak akhir-akhir ni. Bakpo tok tau lah weh. Memang dasar pemalas agaknya. Tu la manusia, orang ada blog kita pon nak ada blog jugok. Amboi-amboi kemain lagi ko kan. Rasa macam megah je ada blog. Haktui! iyee ke megah?? itu bukan saya ok!

Hmm.. tapi tu lah realitinya. Dah la hari ni bukan main boring lagi. Adik bongsu demam, tak dapaek aku nak bergurau senda. Semua pakat ketiduran je sepetang ni. Adoi merana aku keboringan. Tb?? hmm...lagi boring! asyik-asyik ulang citer sama je.. citer-citer Melayu tak nak layan, angkuh betol. Bukak Box Office, semua aku dah tengok. Tunggu citer baru awal bulan doblas plak. Bukak 131. Wah! best citr ni. Tapii.. 2 minit lagi TAMAT daa.. next? Ahh...dah tengok bulan lepas!

Tetiba tingat kat My Darling.. Oh imissusooooooMUCHHH..

kU Menunggu MU.. tunggu...tungguu...balik la cepat darlinggg....

Wassalam.





No comments: