Sunday, 24 February 2013

What Will My Baby-To-Be Look Like?

Assalamualaikum

Suka pulak tengok gambar Mr.K masa kecil. Nampak cute je. Agaknya anak saya nanti macam ni la kot. Hmm tak sabar menunggu kehadirannya. 

Mata bulat gotey. Bila dah besar bermata sepet la pulak. Tapi tetap hensem dihatiku.

Memang jenis kurus sejak dari zaman kecik lagi. Zaman kecik dulu orang ingat diorang berdua ni anak orang cina. Mata dan warna kulit macam cina. Soalan pertama masa baru-baru kenal Mr.K dulu "Awak ni keturunan cina ke?" Haha

Mak mertua cakap masa kecik Mr.K tak pendiam macam sekarang. Suka bergurau dengan adiknya sampai kecoh dalam rumah. Tapi sekarang nak dengar sepatah perkataan pun susah. Memang susah nak cari orang macam Mr.K ni. Haha


Tq 4 reading my entry!

2 comments:

Hanif Idrus said...

Betul yek....
gambar macam anak Cina..hehehhe

Bin Muhammad said...

Salam,
Bila di jangkaannye? Semoga mendapat baby yg comel dan sihat.