Tuesday, 26 February 2013

Kelas Belajar Buat Kek Di DUNGUN (2013)

Assalamualaikum

Pagi tadi selepas balik dari pasar singgah kedai kek kejap beli serbuk koko. Tempahan kek semakin menjadi jadi sekarang. Tak cukup kaki tangan saya dibuatnya. Adakah manusia sekarang tidak lagi memakan nasi sebagai makanan rutin? Apapun syukur alhamdulillah, rezeki seorang suri rumah. Tak la bergoyang kaki sangat sambil blogwalking 24-8 = 16 jam. 

Semasa sesi pembayaran serbuk koko tersebutlah saya ternampak sesuatu yang lama dah dicari cari. Ni haa..


Rama rama tu semua hanyalah penyeri tambahan semata mata

Jadi entry ni diterbitkan bagi mengajak korang semua warga Dungun untuk tidak melepaskan peluang keemasan ni. Ha datang daftar sekarang. Tarikh tutup pendaftaran lupa pulak nak tanya tadi. Kelas akan dijalankan pada 8hb Mac ini jika tiada aral yang melintangi.

Saya dah mencalonkan diri. Anda bila lagi?

*Ee sukanya. Tercapai jugak impian nak belajar bermacam macam jenis kek. Impian - nak buka kedai kek terlaris kat Dungun or Paka. Doakan impian saya tercapai ye readers!

Tq 4 reading my entry!

6 comments:

Aku Penghibur said...

wah seronok yer nk buat kek .. nnti dh jd hntar sikit yer :)

Hasri Anis said...

best nyer :D dulu pernah jugak buat bermacam jenis kek masa study. Skarang ni dah lupa dah macam mana nak buat semua tu, sebab dah terlampau lama ditinggalkan semenjak bertukar arah angin. Tinggal kenangan :)

Mieza Jhaa K said...

Saya pun kalau tak buat lama lama memang lupa jugak resepinya.. Tapi sekarang tak lupa dah kot sebab nak buat bisness.hehe

Mieza Jhaa K said...

Bila saya dah buka kedai kek nanti jemput datang la ke Dungun ni.. Saya bagi makan percuma..Hehe

Seneorita Baharin said...

wahh bestnyaa, nak join jgk akak! tp jauhhhh..huhu..nnt akak dah terer buat kek2 tu ajar sye plak ye..hehe.btw, sye doakan akak berjaya n impian akak tercapai..aamiin :)

Mieza Jhaa K said...

InsyaAllah boleh.. Akak update pasal resepi kek pulak nanti. Amiinn..Terima kasih doakan akak.. :)