Sunday 7 July 2013

Dia Buatku Terpaut.

Assalamualaikum.. Dia datang dengan tiba-tiba dalam hidupku..DIA BUATKU TERPAUT. Terpaut dengan penulisannya yang bagi saya sungguh matang dalam mengolah cerita. Saya fikir, dia bukan orang baru dalam dunia penulisan. Semalam tidurku tidak lena memikirkan beliau. Siapakah dia sebenarnya? Lalu untuk pertama kalinya sejak bertemu, saya menghendap ke blog beliau yang gelap bagaikan malam disimbahi lampu-lampu neon. Alunan muzik 'nothing else matter' yang memenuhi ruang legar telah menambat hatiku agar lebih lama terpaku di situ.

Lebih banyak persoalan muncul di fikiran, berapa umurnya? Apa namanya? Warfeel Efairy itulah nama yang tertera di facebooknya. Lalu saya menyelongkar lagi sampai ke dasar. Apa yang saya jumpa? Sesuatu yang menguatkan lagi andaian yang membelenggu, tersurat dalam entrinya yang pertama pada 19 Februari 2013.

Alhamdulillah akhirnya aku telah berjaya menghasilkan blog sendiri dan menaip sesuatu yang bersifat agak bebas tanpa skema yang ditetapkan(yela blog aku..aku punya suka lah). Sebelum ini penulisan ku lebih menjuruskan kepada teori konspirasi dan kajian-kajian yang diluar kotak serta memenatkan otak(tumpang blog membe) . Tapi blog yang agak putih ini (simbol kebersihan yang abadi) tiada lagi akan perkara itu. Apa pun all the best buat diri aku dan harap-harap aku mampu mengemaskini blog ini selalu....


Dengan link blognya http://akutakkesahpun.blogspot.com/ dan kata-kata emasnya I DON'T CARE WHAT PEOPLE THINK OF ME, I'M WHO I AM AND WHO I WANT TO BE.. I think orangnya cukup berprinsip dan ada hujah-hujah tersendiri seperti hujahnya dalam entry yang bertajuk 'Bergomol2an Dengan Babi Itu Baik?'.

Untuk menjawab segala teka-teki yang bersarang di otak kalian, jom kita menyambut kedatangan blogger baru yang awesome ni. Tekan banner now!

Thanks for reading..

No comments: