Monday 26 November 2012

2 Tahun sudaaa... ∩__∩

Assalamualaikum.. ツ

25hb Nov 2012, maka genap la 2 tahun usia perkahwinan kami. Pantas betol masa berlalu. Rasa macam baru je kenal dan bercinta. Apapun sampai sekarang kami masih lagi bercinta sakan! ∩__∩

Tahun ni aku hadiahkan suami sehelai baju yang aku pilih sendiri untuk kali pertamanya..haha...susah betol nak pilih sehelai baju. Macam pilih antara hidup dan mati. Adooii.. Apapun baju tu sangat la hebat! Kali pertama terpandang aku dah terpaut. Apa lagi, rembat je la!

Seperti tahun lepas, aku akan kepilkan sepucuk surat cinta buat suami tersayang. Menyatakan rasa syukur ku atas kehadirannya dalam hidupku. Oh! romantikknyaa.

Daaann..Paling penting ialah soalan kaji selidik. Haha..Suami aku ni jenis pendiam, jadi susah mau tahu apa mahunyaa.. So, aku pun bikin la soalan2 cepumas supaya dijawabnya dengan jujur. Macam jawab soalan kaji selidik Toyota plak kan. Tapi tak mengapa. Dengan cara ni la kita boleh update hubungan rumahtangga kita ke arah lebih baik.

Ok, disini saja. Bye


Tq 4 reading this entry. Semoga bermanfaat untuk uolls juga.

No comments: