Friday 14 December 2012

MALAYSIA vs Thailand!

Assalamualaikum (*¯︶¯*)

Dengan bangganya aku bikin entry tentang bola malam ni. Sejak bila aku pandai tengok bola ni? Adik2 aku termasuk suami and mak abah mertua sekali. Semua telopong depan tv. Tak up to date la kalau aku tak join sekali kan kan. ~>_<~

Nampaknya permainan malam amat tidak memuaskan warga Malaysia. Nampak kecewa je wajah2 yang menyaksikan. Aku pandai tengok je. Tak pandai lah nak komen.

Ah layan facebook sambil berbola sedap jugak. Mak datuk! Terkejut aku. Semua post kat fb berkaitan dengan bola? Biar betol. Kebanyakannya meluahkan rasa tidak puas hati dengan pemain Thailand terutamanya pengadil. Dengar kata pengadil tu dari korea.

Last2 memasing macam tak der mood dah nak menonton setelah Thailand sumbat deposit sebijik. Haha.. dan tak lama kemudian sebijik lagi!! Ambik kau 2-0. Erkkk kenyang.

TQ 4 reading my entry!

No comments: