Thursday, 28 March 2013

Teka-Teki : Berapa Umur Saya?

Assalamualaikum..

Selamat malam sahabat.. malam ni nak buat teka-teka sket.. tapi sekali tengok macam segmen la pulak. Just for fun untuk sahabat blogger. Ok ni gambar saya masa muda-mudi.. Tapi tak la berbeza jauh sangat dengan  umur sekarang ni.. Yang pasti ni gambar sebelum kawin.. dan sudah bekerja 3 tahun lebih selepas tamat pengajian kat IPT.

Eh mana satu muka saya ni? Si sweetwin tu sepupu saya.. Hmm kami sama tinggi la.. Adakah kami sebaya? haa tengok baik-baik sapa lebih muda dan sapa lebih tua.

Ok, anda dikehendaki meneka

1. Mana satukah Mieza Jhaa K? (soalan paling senang)
2. Berapakah umur saya masa ni?
3. Adakah kami sebaya?

Berpandukan klu yang diberi diatas, sila jawab kat kotak komen di bawah yee..hehe.. kalau rasa tak betol dengan jawapan pertama anda boleh jawab sekali lagi..

Sesiapa yang boleh menjawab dengan tepat ketiga-tiga atau dua daripadanya... 
Saya akan letakkan blog korang kat bloglist saya selama mana saya nak..terpulang kepada kekerapan anda update blog.. dan of course berserta dengan blogwalking.. haaa...hebat ganjarannya... 

Tarikh akhir teka-teki ni mungkin esok, lusa, atau tulat.. Saya akan beritahu nanti.. :) Sila jawab ye adik-adik kakak-kakak. 



Thank You for reading my entry!

28 comments:

Iha Zaliza said...

1. TENGAH! (tiba2 caps lock ahaks)
2. 24 tahun ke?
3. macam tak sebaya je.. hehe..

Seneorita Baharin said...

1. Mana satukah Mieza Jhaa K? -> Akak yg tengah2..hee
2. Berapakah umur saya masa ni? -> 23-24thn kot..
3. Adakah kami sebaya?-rasanya tak..akak muda lg or twin tu muda setahun dari akak..hehehee

^____________^

Mieza Jhaa K said...

Yeehaaa thanks sudi jawab teka teki...jawapan akan tahu nnti..tungguuu.. ∩__∩

Aku Penghibur said...

1. Mana satukah Mieza Jhaa K? -> mestilah yg hot tu yg tengah2.
2. Berapakah umur saya masa ni? -> 26 tahun
3. Adakah kami sebaya? rasanya tu junior .. mean muda setahun :)

Hasri Anis said...

1. Mana satukah Mieza Jhaa K? -> yg kat tengah2 tu kot ^^
2. Berapakah umur saya masa ni? -> dalam lingkungan 25-27 tahun camtu..
3. Adakah kami sebaya? -> muda sikit kot..

Lina md. munir said...

Jawapan no 1 : Yang tengah.
Jawapan no 2 : 22 tahun
Jawapan no 3 : Mestilah tak kan ? Yang paling muda antara kalian adalah yang bertudung putih tu.

Emmm....belanja cekedis pun jadilah :-)

Diyana Hani said...

y tengah2..
dalam 26 or 27 kot..
tak sama umur

fadh leyanie said...

1-yg tgh2
2-24 tahun
3-sama umur, main teka je ni.:D

Mieza Jhaa K said...

Haha...nnpknya ada kekonfiusan disoalan 2 dan 3.. hmm xdpt bezakn mana lebih tua...hihi

Mieza Jhaa K said...

Wauu hot2..yes of course..haha.. wauu hope muka sy xnmpk cam tua..haha.. hmm maybe junior..

boni kacak said...

1. Mana satukah Mieza Jhaa K? -> yang terpacak kat tengah
2. Berapakah umur saya masa ni? -> 20 tahun
3. Adakah kami sebaya? -> sebaya

Mieza Jhaa K said...

Hmm maybe maybe maybe..ada betol ada salah..hihi..

Mieza Jhaa K said...

Wauu bertudung putih paling muda ekk..hehe.. Thanks sudi join..

Mieza Jhaa K said...

Hmm ada kebenarannya dan ada juga kesalahannya,,hehe

Mieza Jhaa K said...

Wau wau wau,,,berdebar i.. u ni ahli sihir ke?? hhhaha

thanks sudi join..

Mieza Jhaa K said...

Eeii Abg Boni nii... yg penting sy memang muda lagi masa ni kan?? hehehe

thanks sudi join..

Etuza Ezawarna said...

1. yg tengah tu lah mieza
2. umur mieza 20 tahun masa dalam gambar
3. sebaya ( yang kiri dan kanan tu kembar )

Mieza Jhaa K said...

Hihihi,,thanks sudi join ya..

Bin Muhammad said...

Salam Meiza...Nasib baik jumpa Tengku, kalau saya jumpa dulu, Hmmmm Hehe...
1. Mieza yg tengah (paling cute hehe! bodek ni)
2. Umur 25 thn (tapi mcm budak2 lepas SPM jer, lagi baik punya bodek)
3. Sebaya tidak mungkin!...Mana ada lahir sama masa, hari dan bulan...hehe. Tahun mungkin la kot. (Jawapan selamat)

fadh leyanie said...

wau wau wow, sy ahli nujum 2013. =D

Remy hazza said...

remy pulak teka.... mesti lah jhaa yg tgh2 tu......
umur dlm 25 tahun...
rasanya jhaa tua setahun kut dari cousin tu....

Mieza Jhaa K said...

hmmm..hahhaha

Haha fuyooo memang selamat jawapan diberi.. kihkih..ye ada sebetolnya juga..∩__∩

Thanks sudi join

Mieza Jhaa K said...

Haa boleh laa...hihi...tunggu jawapannya.. nnti sy maklum..∩__∩

Mieza Jhaa K said...

Hahaha...patut la...ish..jadi tunggu jawapannya yee..∩__∩

Zinnia Z A said...

1) yang tengah
2) 26 tahun
3)sama umur :)

sekadar mencuba .. weeee !:)

Mieza Jhaa K said...

Hehe...terima kasih sudi mencuba...tunggu jawapannya ye..

Nurul Aini said...

Akak muda..hehehe...walaupun dah tahu jawapan..nak teka juga. hihi.

1) Yang tengah2 tu akak..
2)24 tahun
3)Tak sama umur..

kihkih..memang rugi saya tak teka awal2.. ^_____________^

Mieza Jhaa K said...

Hahaha..lucu la dik Aini.. terlambat..sekadar suka2 je ni..