Thursday, 28 March 2013

Mengumpul Fridge Magnet

Assalamualaikum..

Haa ni my mother in law punya hobi. Dia kalau pergi mana-mana memang tak sah kalau tak beli magnet ni untuk dihadiahkan pada kawan-kawan. Sama la kalau kawan-kawan mak balik melancong dari mana-mana, pasti ada benda ni. 

Sarat. Nak buka peti kena ayu-ayu gitu takut terjentik salah satu jatuh berkecai. 

 Ni hadiah dari saya. Beli kat kedai eksesori rumah je. Hehehe

Dari Seoul Korea. Hadiah dari jiran tetangga.

From Perth Australia..pergghh yang ni memang terbaekk sebab jatuh tak pecah. Lembut macam getah. 

 Jiran sebelah rumah orang Penang. Jadi berlambak la fridge magnet from Penang.

Owh cantik.. Kimono from korea


Kalau boleh semua negara kat dunia ni nak kumpul. Jadi banyak lagi la yang tak cukup. Kalau kat Malaysia, semua negeri dah ada. Nantilah ibu mertuaku.. nanti nak pergi Indonesia plak, nak beli benda ni banyak-banyak. Senangkan nak bagi hadiah kat kawan-kawan. Mereka pasti suka.


Thank you for reading my entry!

21 comments:

Hasri Anis said...

banyaknya koleksi.. comel2 belaka ^^

emel saya akak dah dapat belum?? susah la akak sebab saya sendiri pun tak tahu nak buat cam mana.. template dia buat sendiri.. saya cuma pinjam je >.<
template biasa rasanya tak dapat guna accordian menu yg camtu..

Iha Zaliza said...

fuyooo.. sama hobi dgn mak iha ni.. haritu masa akak iha kahwin banyak yg dah jahanam sbb sepupu yg kecik2 seronok main.. tu belum lagi yg family sendiri jatuhkan, ada yg putus kepala.. hehe..

Bin Muhammad said...

Banyaknya koleksi, dah nak penuh peti ais tu...sambung kat kiri kanan le pulak, kalau tak pun...peti ais baru le...hehe (tips alasan buat hubby nak peti ais baru)

Seneorita Baharin said...

nanti datang penang beli lagi fridge magnet eyh akak, tu xcukup lg tu.ehehehhe :D

Aku Penghibur said...

wahhh banyaknye ... nak satu boleh ??

Mieza Jhaa K said...

Owh..dh email ekk..nnti nak cek..dh agak dah..mesti 1 set ngn template dia dh..akak dh tgk tmplete free..tp xtau nk pilih mana 1 yg simple dan serasi..hehe

Mieza Jhaa K said...

Alaa kesian..dtg jauh2 syg tau klu pecah..nak kena jentik tangan budak2 ni..hehe

Mieza Jhaa K said...

Hahha..pindah umah baru nnti nak peti baru laa...ni mertua punya..hihi..

Mieza Jhaa K said...

Ha tu la..nak tanya Anie nnti kat mana nk beli bnda ni.. keropok dh ada utk Anie..hehe

Mieza Jhaa K said...

Nnti sy buat GA la Acik...klu Acik menang dpt la bnda ni..hihi

Nurul Aini said...

Wah..blog akak dah lain..hehe..Saya suka fridge magnet ni..Tapi kalau letak dekat peti rumah..jatuh pecah..huhu..

Mieza Jhaa K said...

Tu la dik Aini...lama xdtg blog akak ni..hari2 akak usha..mana la dik Aini ni..hihi..eh knp bleh jatuh plk..klu langgar mmg la terpelanting..biasa dia melekat kuat..kena letak gam gajah kot..haha

Hanif Idrus said...

Hobi kegemaran isteri aku gak...kikikki.
Tapi blum sebanyak ni...

Mieza Jhaa K said...

Lama2 penuh la peti tu... kikiki

Zinnia Z A said...

sama dengan hobi mak kita.. suka sgt kumpul FM ni . hahah : )

Remy hazza said...

sama ngan remy...tapi byk yg dah tak sempurna.... dtg ank kechil...habis dimainnya.....

Mieza Jhaa K said...

Memang mak mak suka kumpul benda ni kot..hehe..

Thanks sudi dtg blog saya...

Mieza Jhaa K said...

Entah kenapa budak mmg suka main benda ni kan..mujur peti ais kt rumah tinggi..budak xsmpai..

[PCL] said...

ye lah kan..memang ramai yg punya minat serupa..pcl n mamaD pon dok kumpul fm jgk..

Mieza Jhaa K said...

Mungkin sebab benda ni je kot yg senang utk buat kenangan..kecil2 dan murah je..

Nurul Aini said...

hehehe..saya sibuk akak..rindu sungguh dengan akak saya yang seorang ni..hehe. Jatuh sebab rumah saya ramai budak2(seorang je pun)..kadang2, yang besar pun jadi budak2 juga..hehehe.