Monday, 15 April 2013

Urutan Awet Muda

Assalamualaikum

Nak wajah sentiasa tegang dan melambatkan proses kedutan? Waktu pagi selepas bangun tidur, urut wajah selama beberapa minit. Rajin-rajinkan diri anda ok. Nah, guna kaedah ni..


Biasanya saya sapu sedikit minyak zaitun asli sebelum mengurut wajah. Minyak zaitun baik untuk menanggalkan sel-sel mati, melembutkan kulit, dan merawat kecacatan kulit wajah anda. Ia juga sesuai digunakan sebagai pelembab semulajadi bagi masalah kulit kering.

~Amalkan setiap hari~


Thank you for reading my entry!

20 comments:

PakcikLie PCL said...

rajin tengok cermin pepagi dan kena senym kat diri sendiri dulu...haha, lepas tu buatlah urutan...lelaki pon boleh ..kan cik Mieza.. :)

Mieza Jhaa K said...

Betol2.. knp blog PCL xleh buka sejak smlm?? Berhempaa pulas sy..∩__∩

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Wan akan try buat juga...harap2 berjaya...sbb dah tua rasanya... :)

Mieza Jhaa K said...

Org tua la patut buatkn...bleh memulihkn dan mghaluskn kedut2 kasar...

Err betul ke dah tua?

Bin Muhammad said...

Saya memang jenis xpandai nak menjaga muka nih!. Losyen ke hapa ke...semua xde, apatah lagi nak urut2 ni... Itulah saya hehe. Memang patut pun dah nampak tua.

Mieza Jhaa K said...

Orang lelaki mmg macam tu..kalau boleh nak cuci muka guna sabun mandi je.. Mujur ada isteri tolong wat facial sebulan sekali..

waddah jannah said...

nice entry..
boleh ikut pasnih..
boleh jadi awet muda..
umur sebnr 16 tapi muka mcm budak 4 bulan.. peace..

Mieza Jhaa K said...

Eh sama la kita..akak pun baru 19..hahah

KY said...

memang kena betul2 rajin ni..kalau KY lah, sehari dua rasanya blh lagi kut, tapi kalau hati2 eemmmm...hihihiih

Aku Penghibur said...

Wahh boleh guna.. Lepas nie awet muda lah

Farhana94 said...

Leh guna jgk nie..dh lma x uat muka nie..bila dh khwn dh nmpk tua la...hehehe..btl ke mjdi nie.

Mieza Jhaa K said...

Biasalah tu bila kemalasan melanda..hehe

Remy hazza said...

petua yg bagus nie........maklumlah...remy dah dimamah usia....hu3

Nurul Aini said...

Hehehe..saya selalu buat dulu..sekarang dah lupa..tak buat dah..

Mieza Jhaa K said...

Haha...muda lg tu..

Mieza Jhaa K said...

InsyaAllah jika kita rajin..∩__∩

Mieza Jhaa K said...

Apa? Dimamah usia? Haha

Mieza Jhaa K said...

Haa klu dah tggl mmg susah dh nk start balik.. pastu lupa step pulak..~>_<~

Seneorita Baharin said...

patut laa muka akak Jhaa nampak awet muda je... :D nampak mcm budak lps amik spm je..heee

Mieza Jhaa K said...

Haha..lepas emik SPM plk..klu tinggi sket lg baru nmpk matangkn?hehe