Sunday, 3 March 2013

Jom Order Kek Coklat

Assalamualaikum



Hmm nampaknya tempahan kek coklat moist makin memberangsangkan dari hari ke hari. Syukur alhamdulillah, rezeki suri rumah goyang kaki. Tak la menghadap laptop je seharian.

Kepada sesiapa yang tinggal di Dungun, Paka, Kerteh serta sesiapa yang akan melalui daerah Dungun ni boleh la order segera ye. Sebab saya ada buat promosi sket dengan harga yang murah gempakk! 
*Untuk pengetahuan anda, saya ni pengedar kek terbesar dan terlaris kat Dungun ni tau (auta). 

Sesiapa yang berkenan sila inbox ke fb saya Mieza Jhaa K (pelanggan serius sahaja..hehe).

Oh bestnyer lepak lepak sambil menikmati kek buatan sendiri bersama semug milo o panas.  Meh kito pakak make kek meh..sleke sleke

Pandang apa tu Abang Rosyam oii.. terliur la tu.


Tq 4 reading my entry!

14 comments:

Amirul Ramli said...

Wah.. serius sedaaapppp... dah la lame tak makan kek moist... nak pergi dungun jauh la pulak. hehe

Seneorita Baharin said...

sedapnyaaaaaa akak kek tu! kalo dekat dah lama order tau..terliur la jgk tgk kek coklat akak ni.haishh sabo2..heee

Mieza Jhaa K said...

Adik tinggal kt mana? Bg alamat nanti akak pos..hehe

Mieza Jhaa K said...

Serius akak ckp, kt uitm dungun mmg meletop kek ni..hari2 ada tempahan..apa yg dah akak masukkan xtau la..rasa cam biasa je..hehe

Iema Gurlz said...

mesti sedap toe.. testing ade x?? hihi

Mieza Jhaa K said...

Ada klu nak test..nnti akak hantar gambar..hehe..jom la dtg Dungun

Ibu Lala said...

Alamak. Mlm2 tgk kek ni terliur plak

Nurul Aini said...

Akak sedapnya..saya suka sangat kek coklat..Kalau dekat pasti saya serbu ni. Nasib je tak belajar dekat uitm dungun..

Mimie Najib said...

sedapnyaaaaaa kek coklat..terus terliur.. ^_^

Mieza Jhaa K said...

Time melepak dpn tv pn best jgk makan ni

Mieza Jhaa K said...

Pelajar uitm dungun majoriti kenal kek akak ni tau..hehe

Mieza Jhaa K said...

Ramai kata kek tu sedap..hehe

Faridzuan said...

Oh kak Mieza, sedapnya! Terliur saya dibuat! Tapi kalau kek coklat dihantar ke Sabah nanti mesti dah cair. :3

Mieza Jhaa K said...

No hal..sbb kek ni boleh tahan 3 hari..cuma akan berkulat saja..hehe