Sunday, 3 March 2013

Dragon Ball

Assalamualaikum 

Hi Readers!

Inilah kawan kawan saya yang gagah berani. Duduk diam diam sambil berehat ye. Lama dah uolls berperang tak pernah selesai pun lagi.

Hmm.. rindu nak tengok cerita ni. Tak jemu jemu sejak dari zaman kanak kanak lagi. Nak sangat tonton kat tv dari episod awal sampai akhir. Memang la ada ditayangkan, tapi tak puas hati sebab tak sampai ke penghujungnya. Mesti ada berakhir kat episod mana mana. Frust giler! 

Tq 4 reading my entry!

6 comments:

Aku Penghibur said...

masih lagi ada simpanan lagi koleksi dragon ball

Mieza Jhaa K said...

Untuk anak anak kelak.. haha

Hanif Idrus said...

Beli buku dia..43 episod.....
Sampai habis.....
TV aku teringat bangun pagi2..nak tgk D.Ball.
Buku ngan tv sama..

Mieza Jhaa K said...

Setakat ni buku detective conan je bersusun atas rak..

Nurul Aini said...

Dragon ball..saya pun rindu nak tengok cerita ni. Kalau dulu saya dengan arwah abg saya, suka sungguh. Baru hari jumaat minggu lepas, saya tengok cerita ni dekat tv7 kalau tak silap. Tapi bila buka, alamak dah habis..hehe.

Mieza Jhaa K said...

Tgk jgk kat tv7 tu..tp episod tu dh tgk.. nak tgk episod goku hidup di alam ghaib mencari pendekar2 hebat..