Wednesday 28 August 2013

Mimpi HasrulHassan dan Muja

Assalamualaikum.. Semalam tahap demam saya bukan main teruk sampai terguling-guling sakit urat. Kejap-kejap terjaga, habis seluruh badan sakit. Tapi badan tak panas sangat, Mr.K kata demam urat. Dan tido saya juga terganggu dengan pelbagai mimpi-mimpi pelik.

Lepas satu, satu mimpi datang dengan pelbagai tajuk dan genre. Teruk betol, tapi layan je. Salah satu mimpi yang buat saya tertarik ialah bila blogger Hasrul Hassan post kat FB saya, 

"Syabassss...makin femes mieza skang ni.. macam Nurmujahidah Ismail.." 

Aikk.. apa pasal masuk mimpi macam tu pulak?

Rupa-rupanya sebelum tido semalam saya layan FB dulu. Sedang baca post-post orang, pastu terpandang post Bro HH kepada Muja ni..

Tetiba dalam mimpi tu saya pulak yang Bro HH puji..Hahaha


Thanks for reading..

No comments: