Wednesday 25 September 2013

Insan Pemurah Hadir Dalam Hidupku

Assalamualaikum.. Ya Allah, sungguh tak terkata kegembiraan yang sedang saya alami sekarang ni. Rasa nak tergolek-golek melompat-lompat. Ehh ter'over' pulak. Apa kebenda yang buat saya gembira sangat ni?

Haa pasal entri sebelum ni la, loya tengok template blog. Siapalah yang sudi nak ubah template blog free agaknya? Nakal betol..macam la korang takder kerja lainkan? Memang tak pernah terfikir yang 'dia' akan datang dalam hidup saya menawarkan diri. Ceewahh ayat..

Betol-betol tak percaya baca email tadi masa menunggu customer dalam kereta. Memang sebelum ni 'dia' baik hati orangnya. Tabber widget kat sebelah tu 'dia' la yang hadiahkan. Hehehe..

Siapa orangnya??

Hah! pasti anda semua tertanya-tanya. IA ADALAH RAHSIA OK. Dia memang ikhlas membantu sebab katanya tengah free sekarang dan akan buat secantik mungkin! Sekali lagi rasa macam nak tergolek-golek kesukaan.

Terfikir.. Baiknya dia..apa saya nak balas nanti? Nak pos kek jauh sangat. Nun diseberang laut. Hehe..macam bagi klu je ni.. Apapun kita tunggu template baru yang akan menggegarkan jantung saya nanti. Sebab 'dia' memang mahir bab-bab coding ni.

Eeiiii tak sabar tak sabaar!!

No comments: