Friday, 22 June 2012

Aku suka berblogging sebab :-


Aku dapat meluahkan apa yang terbuku dihati dengan sepuas-puas hati. maklumlah aku bukannya pembaca berita atau penceramah. Apa-apa hal yang bersarang dihati tak dapek aku nak luah secara rasminya. So, dengan adaya blog yang sempoi ni dapat la aku melaksanakan hasrat yang dah lama terpendam ni.

Aku suka berceloteh hal semasa mahupun pengalaman2 yang aku alami didunia ni. Pokpet pokpet, tapi tak dok orang nak dengar pun eh. Jadi dalam blog ni aku boleh la menaip apa saja panjang2. Nak baca ke tak nak baca, tu u all punya hal la kan.

Nak berkongsi apa sahaja perkara yang menjadi kebaikan mahupun keburukan yang aku dah alami sendiri sebagai tauladan dan pengajaran untuk u all. Pilih saja yang mana perlu dan sesuai dengan u all. Ada tak kena u komen je. I like!

Nak uji sejauh mana minat dan bakat aku dalam dunia penulisan ataupun celotehan ni

Nak dapatkan sahabat yang lebih membina!! haha

Tujuan asalnya ialah nak menulis sebanyak mungkin untuk dikongsi bersamaaa. Hehehe


2 comments:

Izati Ismail < Hafizati ~ wardah alhamra... said...

Sy suka mendengar.....hehe

Mizz Jha Ja.. Q_Q said...

Haha.. dengar lah kata hatiku wahai Cik Zatieyy..