Sunday 13 January 2013

Thanks FaceBOOK!

Assalamualaikum..

Disini aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada Facebook! Kerana dengan adanya kamu

- aku boleh tambah banyak ilmu pengetahuan yang berguna
- aku boleh tahu tahap kesihatan kawan-kawan #suka sgt mereka post pasal demam, sakit kepala, oh sakitnya perut, dan macam2 hal lagi
- aku boleh tahu info terkini #kira up to date la
- aku boleh mengintip bekas xxxxx aku #wau! haha
- aku boleh tahu tahap kegedikkan serta kegatalan rakan-rakan Facebook ku!
- aku boleh melihat pelbagai gambar-gambar yang menarik, memeranjatkan! menggemparkan!! dan tidak kurang juga yang meloyakan #eeeyekkss
- aku boleh cari kawan-kawan lama dan berkumpul semula dalam Facebook
- aku boleh post apa saja yang aku suka
- aku boleh tahu dimana 'kamu' berada
- aku boleh chat dengan kawan-kawan lama dan baru
- aku boleh inbox kawan-kawan yang tiada dalam friendlist aku #terutamanya xxx
- aku boleh tambah seramai mana kawan yang aku nak! #haha
- aku boleh....
- aku boleh..
- aku boleh..
- dan sebagainya lagi....

Ok, tq 4 reading my entry and selamat berFaceBOOK!

No comments: