Thursday, 28 February 2013

Rindu Bertamu Di Abu Dhabi

Assalamualaikum

Syok tengok citer ni sejak akhir-akhir ni. Petang petang melopong depan tv sambil 
teman suami minum kopi. 

Best jugak suara Fahrin Ahmad nih. 
*siapa ingin bersama..terbang tinggi ke sana..ke langit tinggi.. ke awan cinta.. siapa ingin bersama.. belayar disamudera.. ke laut dalam....

12 comments:

boni kacak said...

kalau tak salah, shahrizal jaszle pun ada kan dalam drama ni?

Seneorita Baharin said...

owhh fahrin ahmad ke yg nyanyi lagu neh..hee..lambat pulak tau..haish..ehehe..bt layan jugak laa kan suara die tu.. :D

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam,

memang lagu tu Fahrin Ahmad nyanyi...best jugakkan suara dia..

krole said...

huhuhu...same r wak n Mrs. krole...dia mmg mnt cete ni hihihi~

krole said...

wuahhh! bule tahan jgk sore fahrin ni kan....bru pas layan video tu wak ngee~

Mieza Jhaa K said...

Dia yg jahat tu..ee benci i tau

Mieza Jhaa K said...

cukup lengkap dia kan..kacccak..pandai berlakon..pandai menyanyi.. tp kalau nak buat calon suami kena tgk dulu dik, pandai soat ke tak..haha

Mieza Jhaa K said...

beberapa petang dah tengok cite ni baru tahu tu suara dia rupanya..

*Apapun thanks akak datang bertandang ke sinii.. tggu saya yee

Mieza Jhaa K said...

Orang perempuan memang tak bleh elak dengan citer2 mcm ni.. sekali tgk pasti nak tgk lagi..

Mieza Jhaa K said...

Hebatkan dia ni..tergoda i

*apa pun thanks sudi komen 2 kali..hahaha

nini said...

ish...ni kena tengok ni...hehe

Mieza Jhaa K said...

Akak pun tak sabar nak tengok esok..