Tuesday, 26 March 2013

Ubat Sakit Perut Paling Mujarab

Assalamualaikum

Selamat pagi semua..

Tiba-tiba teringat nak kongsi pasal ubat yang paling mujarab untuk merawat sakit perut. Terutamanya sakit perut akibat keracunan makanan dan bukan sebab nak bersalin ye. 

Haa ni lah minyak mujarab tu. Namanya minyak but-but. Disyorkan didalam rumah anda ada minyak ni untuk hari-hari yang tidak diundang. 

Minum 1sudu bersama segelas air suam. Kalau rasa ada sakit-sakit lagi, minum 1sudu lagi. InsyaAllah 5minit selepas minum, sakit perut akan hilang. Jangan risau sebab ia tiada masalah atau kesan sampingan ye. Dan ia juga produk halal keluaran bumiputra, Syarikat Herba Penawar Al-Waheda (HPA).

Bukan setakat boleh minum, fungsi utamanya untuk mengurut anggota badan yang lenguh. Dan paling mujarab juga untuk menutup luka dengan cepat. Jika darah keluar tanpa henti akibat luka, titikkan saja minyak ni. InsyaAllah darah akan berhenti keluar.

Mana nak beli produk ni? Anda biasa ternampak Stokis HPA kat mana-mana? Haa kat situ insyaAllah ada. Biasanya tiada dijual kat kedai runcut biasa. Hanya ahli HPA saja yang jual. Mungkin juga ada kat kedai-kedai menjual ubat-ubatan.

Harganya pula tidaklah mahal hanya RM8.50 untuk ahli dan bukan ahli pula RM10.00. Haa kalau nak beli dengan harga murah, guna la no ahli saya ni 655359. 


Terima kasih sudi baca entry!

16 comments:

wana wazm said...

saya pun guna jgak. memang berkesan!
btw , nak tahu cara dapatkan kesihatan dengan lebih baik ?
baca sini ,
http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/03/buang-toksin-dari-badan-anda-untuk.html

Mieza Jhaa K said...

ALhamdulillah mmg berkesan dan tidak risau lagi kalau sakit perut tengah malam..

InsyaAllah saya akan ke sana.

Bin Muhammad said...

Ada jual dimana2 toko ke? Perlu juga ada standby satu kat rumah ni

Mieza Jhaa K said...

InsyaAllah ada...untuk yg ada baby, amat baik disapu kat perut untuk mengelakkan perut kembung..

Seneorita Baharin said...

kat rumah pun guna minyak but but ni, mmg berkesan sgt kan akak..tp anie xpernah try minum la pulak, lepas ni kalo skt perut berlebihan blh la mnum sikit mnyk ni kan..thx for sharing sis ^_________^

Mieza Jhaa K said...

Ramai org xtahu minyak ni bleh minum kot...bukan mcm minyak urut yg lain.. cuba la..mmg berkesan..

Hasri Anis said...

pertama kali dengar nama ubat tu...

Mieza Jhaa K said...

HPA xpernah jgk ke Hasri? Syarikat yang memperjuangkan Thibbun Nabawi..

Hasri Anis said...

pernah.. cuma tak berapa nak ambik tahu ^^

lina lilo said...

baru singgah n follow

jom join hadiah best
http://luvlina.blogspot.com/2013/03/1st-giveaway-by-linas-journey.html

Nurul Aini said...

Saya pun sama juga..first dengar nama ubat ni..Kalau kecik dulu2, saya selalu sakit perut. Baguslah ubat ni.

Mieza Jhaa K said...

Ehh baru baca...ok2 insyaAllah

Mieza Jhaa K said...

Akak selalu smpan utk hari2 yg xterduga..

hazrul helmi said...

Mane nk dapat

hazrul helmi said...

Mane nk dapat

Anonymous said...

btol ke ley. .ada arahan kt botol tu ley minum ke