Thursday, 18 April 2013

Lawak Man Tapah dan Cikgu Nashor

Assalamualaikum..

Haha..memang lawak la budak Man Tapah ni. Ada je alasan dia yang tak munasabah tapi melucukan. Hmm nasib la cikgu-cikgu yang ada anak murid terlebih bijak macam ni..

Situasi 1

Situasi 2

Situasi 3

Situasi 4


Thank you for reading my entry!

12 comments:

Hasri Anis said...

memang dahsyat la anak murid.. boleh hilang kesabaran cikgu tu dibuatnye :D

Mieza Jhaa K said...

Memang kita tak terfikir plk alasan yg akan dia bg tu.. hmm akal budak..mcm2..

Aku Penghibur said...

ishh sabar jelah budak2 sekarang memang banyak soal ..kena sabo jelah

Bin Muhammad said...

Saya rasa... Meiza adalah guru terbaik untuk Man Tapah, hehe
Anda kan penyabar. (jgn kembang ye)

Thx...terhibur hati :)

KY said...

nak jadi cikgu ni nak kena banyak bersabarkan? hihiihih

Mieza Jhaa K said...

Haha budak ni terlebih genius ni..

Mieza Jhaa K said...

Ye..teramat lah penyabar..kembang kempis kembang tak kempis kempis.. haha

Mieza Jhaa K said...

Orang yg suka budak je bleh jadi cikgu ni..sy malas layan sket..hehe

Kakzakie said...

Aduhai cikgu Nashor... kalaulah ada dua murid yg macam Man Tapah ini boleh pengsan cikgu!! Nasib baik sorang aje hihi...
Kelakarlah Mieza:)

Mieza Jhaa K said...

Mujur la Cikgu Nashor ni tabah orangnya.. hihi..

Terima kasih kak zakie sudi dtg ke blog sy..

Remy hazza said...

nak kena man tapah nie...terlebih bijak sangat.......

Mieza Jhaa K said...

Haha..sekali cikgu nashor naik angin,, mmg kena..