Monday, 8 April 2013

Sayang - Shae Parody

Assalamualaikum

Anda semua dah tengok video gempak ni? Hahaha...tak habis-habis lagi ketawa..Memang lawak lah.. Maka sesuai bebenor la Johan tiru parody ni kat ABPBH 2013 semalam. Femes dah budak ni sebab menjahanamkan lagu Shae. Boleh terkehel tengkuk tuu..haha

Jom saksikan..Pastikan tiada orang sekeliling anda..Nanti mereka ingat anda GILA!




Thank you for reading my entry!

10 comments:

Hasri Anis said...

memang layan habisssss :D

Mieza Jhaa K said...

geli hati betol tgk aksi dia..

~Alhamdulillah Hasri,,dah berjaya buat kotak menu tu! Terima kasih banyak2..~

waddah jannah said...

ahahaha.. ika first time tgk ni dulu..
wau..gediknya..
tapi trfikir jugk dia ni yakin diri..:D

Diyana Hani said...

haha..kelakar betul la mamat ni...apelah

Mieza Jhaa K said...

Memang over sangat kan..haha

Mieza Jhaa K said...

Sedap2 dia je hancuskan lagu orang.. lawak betol..macam perli kat video lagu Shae pun ada jgk

Iha Zaliza said...

hahaha.. baru 1st time tgk ni, selama ni org dok kecoh iha tak tgk lagi.. memang gelak kuat kot iha tengok mamat ni, gagah betul tengkuk dia.. johan buat lg extreme, sampai tertanggal getah rambut, adoyainyepun kan.. haha..

Mieza Jhaa K said...

Hahah.. mesti balik rumah johan suruh bini picit tengkuk...dh terseliuh..

Nurul Aini said...

Saya tengok hari tu dengan umi saya..Umi saya geleng kepala..hehehe..Alahai..kelakor bebenor.

Mieza Jhaa K said...

Kelakar tp meluat pn ada jgk akak rasa..∩__∩