Tuesday 20 August 2013

Inilah wajah saya bila dah tua.

Assalamualaikum.. Tadi saya install application 'AgingBooth'. Sesaja nak tengok wajah ketika tua macam mana rupa. Teruk bebenor agaknya.


Jeng


jeng


jeng


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

V


Mak oiiii!! Inilah muka saya bila umur dah mencecah 70 nanti.. Sungguh mengejutkan, sebab sebijik macam muka arwah nenek sebelah mak. Sebelum ni tertanya-tanya jugak, muka saya ni iras siapa? Pok Mud jauh sekali..muka mak pun masuk sket-sket je.. Rupa-rupanya rupa arwah nenek masa muda..

Gambar asal compare dengan wajah ketika tua.. Berbezakan? Bibir jadi nipis, wajah berkedut-kedut serta jadi lebar dan jatuh, hidung lebih kembang, dan garisan pipi makin tebal. Agaknya kalau saya ceria selalu dan kerap buat rawatan wajah, akan jadi macam ni jugak ke?

Pasni nak tengok muka Mr.K masa tua pulak macam mana. Haha

Thanks for reading..

No comments: