Thursday 29 August 2013

Lagu Kenangan Kau dan Aku

Masa tu baru kenal beberapa hari dengan Mr.K. Atas satu urusan kerja dia telah menggunakan pendrive saya. Bila dipulangkan balik, ada sebuah lagu yang bertajuk Munajat Cinta kat dalam tu. Kali pertama dengar memang dah tertarik. Macam kena pulak dengan dilema masa tu yang sedang putus cinta tahap kronik. Tapi masih lagi buat-buat happy macam tiada apa yang berlaku.

Munajat Cinta
Malam ini, ku sendiri,
tak ada yang, menemani,
seperti malam-malam,
yang sudah, sudah

Hati ini, selalu sepi,
tak ada yang, menghiasi,
seperti cinta ini,
yang s’lalu, pupus

Tuhan kirimkanlah aku,
kekasih yang, baik hati,
yang mencintai aku,
apa adanya

Mawar ini, semakin layu,
tak ada yang, memiliki,
seperti, aku ini,
semakin, pupus



Kenapa dia bagi lagu ni? Entahlah.. saya save no phone Mr.K dengan nama Munajat Cinta.. sampai sekarang..

~Rupa-rupanya masa tu dia juga sedang berduka kerana cinta. Sedih la pulak teringat kisah lama...

No comments: