Monday 21 April 2014

Trend hadiah kereta kepada anak.


Assalaamualaikum.. Ni gara-gara Che Ta la ni, nak hadiahkan kereta BMW X6 kat anak dia. Habis ibu bapa terikut-ikut nak hadiahkan kereta kat anak masing-masing. Kaya betol la orang-orang Malaysia ni. Kereta BMW X6 tu ada sorang je pakai kat Dungun ni yang selalu saya nampak la. Milik Doktor Raihan. Mungkin ada lagi kot yang pakai kereta mahal dari tu kat Dungun ni.

Minggu ni saya dapat 3 tempahan kek berbentuk kereta untuk bulan Mei dan Jun. 2 orang nak kereta Myvi, sorang lagi tak pasti lagi nak kereta apa. Masing-masing  nak sambut hari kelahiran anak lelaki. Tak dapat bagi kereta betol, bagi kek berbentuk kereta pun jadilah kan. Hehehe


Memang saya tak pernah lagi buat kek berbentuk kereta sebelum ni. Tapi saya memberanikan diri untuk mencuba demi mempelajari ilmu baru. InsyaAllah saya akan buat sebaik mungkin demi pelanggan.


Harap kek kereta saya adalah jugak rupa kereta.. jangan tak ada rupa langsung. Ada banyak cara-cara untuk buat kek berbentuk kereta yang dikongsi dalam Youtube. Alhamdulillah, dapat kutip banyak ilmu dari perkongsian tersebut.

No comments: