Tuesday, 9 December 2014

10 fakta tak logik tentang Mieza Jhaa K


1. Saya pandai menggunakan periuk nasi elektrik semasa berumur 19 tahun. Tu pun secara tak sengaja kat rumah seseorang. Pakai hentam je labu.. akhirnya tak tekan cooking jugak. Pastu ada orang tu kata, "kenapa tak tekan? Tak masak la nasinya.. " Owhhh begituuuuu...

2. Gayat nak luruh jantung bila di dalam kereta, duduk sebelah dan ada bonggol tinggi kat depan. Belum naik bonggol lagi saya dah tahan nafas, tutup mata rapat-rapat. Tapi bila sendiri memandu, tekan minyak tak ingat mati.

3. Tak reti nak jalan slow2 sambil control ayu macam wanita-wanita cun yang lain. Naik tangga pun 2 anak tangga sekali melangkah sebab tamak nak cepat sampai.

4. Umur sekarang 28 tahun.. tapi saya masih lagi buka plastik makanan menggunakan gigi. Koyak-koyakkan plastik macam tikus munduk.

5. Baru nak belajar makan menggunakan sudu dengan tangan kanan.

6. Takut dan gayat naik buaian. Tapi pandu kereta kat highway 180kmj.

7. Pengiraan menggunakan otak lebih cepat dari tekan kalkulator.

8. Tidak suka duduk lama2.. masa banyak habis dengan berdiri dan berjalan dalam rumah.

9. Alah kepada kesejukan dan sanggup tak mandi dari mati kesejukan.

10. Ok last. Saya boleh tido atas air sambil dihanyutkan arus.

3 comments:

Ahmad Zaki said...

Fuhh hebatnya. =P

ZH Blogger

Iha Zaliza said...

Kak Jhaaaa.. iha baca kuat2 fakta ni bagi mak iha dengar, haha.. tersengih2 kami dibuatnya.. comel fakta2 ni.. kalau ada fakta2 yang lain lagi jangan lupa tambah tau..

Mieza Jhaa K said...

comel tp benar ni tau..hehe
ada lagiii

depan org kak jhaa malas..tp belakang orang siap la..habis semua kerja kak jhaa kerjakan