Monday 4 February 2013

Letih + Kemalasan Melanda

Assalamualaikum

Hari ni entah kenapa aku berjiwa malas mengantuk serta tidak bermaya. Tidak seperti sebelum2 ni yang penuh dengan semangat waja tidak kenal penat or jemu. Mungkin sebab kepenatan kot. Sebulan dah aku tak henti2 lagi buat kek memenuhi permintaan pelanggan. Tak jual kek sehari pasti ada mesej masuk bertanya pasal kek. 'Akak jual kek tak hari ni?'..'Akak saya nak tempah kek'.. akak..akak..errkkk..dan sekarang akak ko dah fengsan atas katil melayan blog saja.

Tapi syukur alhamdulillah setakat ni kek coklat aku mendapat sambutan ramai kat UITM Dungun. Ramai kanak2 riang sukakan kek tu. Mungkin sebab ia betol2 sedap atau mungkin kerana mereka stress belajar dan boring. Jadi kek aku jadi mangsa.. Gamaknya la. Aku pun tak pasti sebab aku pandai buat je tapi tak makan. Ye lah, tak kan tiap kali buat kek aku kena makan jugak. Gemok la macam ni.

Untuk pengetahuan korang kek coklat moist tu takder butter yap. Cuma ada sedikit gula, minyak dan susu. Jadi takder masalah kalau uolls makan kek tu hari2 jika benar kek tu boleh mengurangkan stress korang. Adik2 bahagia akak pun bahagia. Heheheh..

Jadi kalau muka akak tak nampak banyak hari kat UITM tu sudi2 la inbox ke fb akak https://www.facebook.com/mieza.j.k untuk menempah ye.. InsyaAllah akak akan penuhi permintaan pelanggan walau penat macam mana sekalipun.

Tq 4 reading my entry!

No comments: