Thursday 21 February 2013

Rutin Berblogging

Assalamualaikum
Hi Readers, Good Morning.

Beruntung la kepada sesiapa yang pernah datang ke blog saya ni. Dan lagi beruntung kepada mereka yang dah diFollow tu. Everyday, kerja saya memang wajib buka blog. Kalau tak sempat buka laptop, samadpon kan ada. Kalau tak ada wifi dalam rumah? Oppss yang tu memang tak boleh la. Hehe. Bagi saya Facebooking no 2, baca blog orang no 1!  (sudi-sudi la add facebook saya Mieza Jhaa K.. Fb saya suram je, tak der post-post menarik pun).

Tetapi kenapa beruntung? Sebab segala jejak kat cbox akan saya jejaki walaupun orang yang sama tetapi guna nama lain (hehe perli seseorang). Segala komen akan saya reply, insyaAllah. Dan si pengomen akan saya jejaki sampai lubang cacing. Dan teramatlah beruntung kepada blog yang menarik perhatian saya dan terupdate everyday KERANA saya dengan senang hatinya akan FOLLOW uolllsss. Oh i like reading your blog!

SERTA teramat beruntunglah blog-blog yang dah difollow itu kerana saya pasti akan baca post terbaru beliau. Akan tetapi saya ni pemalu jugak orangnya. Kalau blog-blog glemer tu, ramainya pakat duk berborak kat ruangan komen. Eh malu lah nak join sekali. Tetapi sekarang saya dah semakin menebalkan muka kerana mengomen itu lebih baik untuk kesihatan saya juga. Eh termerapu pulak!

Jadi, itu lah ceritanya.

Tq 4 reading my entry!

2 comments:

Unknown said...

remy pun sama... blog no 1.....

Unknown said...

Sejak akhir2 ni je saya jd mcm ni.. makin jatuh cinta dgn blog..dulu sesaja je..