Friday 21 June 2013

Jus Ratu Delima Kologen Diva Qurve

Assalamualaikum.. Suatu petang Mr.k balik kerja dengan membimbit sebuah kotak yang tertera nama Diva Qurve. Apakah itu? Tak pernah lihat lagi sebelum ni, maklumlah terlalu banyak sangat produk baru sekarang. Muncul bagaikan cendawan selepas hujan.
Haa ni lah bendanya.. Tapi untuk siapa Jus Ratu Delima Kologen Diva Qurve ni dan apakah kegunaannya? Untuk isteri tercintakah? 

Wauu tengok tu.. cerah gebu langsing tegang rapat AWET MUDA!! Tak kan Mr.K nak jadi lawa pulak kot. Semestinya untuk saya ni..Hehehehe... Terima kasih..Ni sayang ni..makin bertambah-tambah-tambah slim cerah gebu dan awet muda la bini Mr.k lepas ni kan. Hari ni dah masuk 2 hari minum Jus Ratu Delima Kologen Diva Qurve ni. Apa dan dimana perubahannya kena tunggu lagi sebulan. Tak kan 3 hari dah berkesan kot. Hehe
Sebenarnya Diva Qurve ni merupakan produk yang diformulasikan secara eksklusif untuk kesihatan dalaman dan luaran wanita. Contohnya seperti 
Menegangkan, mencerahkan dan mencantikkan kulit. Kulit akan kelihatan gebu, anjal, awet muda dan bersinar.

Menganjalkan otot- otot payudara dan membuatkan payudara kelihatan mantap dan tegang. 

Mengembalikan kecantikan punggung dan nampak terletak.

Mengecutkan dan membersihkan rahim bagi wanita yang lepas bersalin atau dalam haid serta memulihkan kitaran haid dan mengurangkan senggugut.

Membantu menurunkan berat badan agar lansing dan tidak menggeleber. Membuang toksin dan bahan radikal bebas juga merendahkan paras kolestrol.

Memberikan tenaga dan mampu meningkatkan metabolisma badan.Membantu menurunkan kadar gula di dalam tubuh dan melancarakan peredaran darah.

Membantu menegangkan otot tisu dalaman vagina.Berupaya membunuh kuman, bacteria di sekitar faraj.Mengatasi masalah keputihan.

Membantu merawat dan melawan kanser/ barah payudara dan rahim , kencing manis dan penyakit jantung. Mengatasi masalah malaria, sakit sendi serta gout. Merawat sakit tekak dan ulser, merawat masalah kemurungan, susah untuk tidur, lelah, asthma , sakit sendi, sakit otot migraine, osteoporosis ,gastric, darah tinggi.

Anti keradangan merawat masalah gatal- gatal dan masalah kulit yang lain juga merangsang penyembuhan akibat kesan terbakar.

Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil.Membantu menurunkan nafsu makan dan memberi rasa kenyang yang berpanjangan.

BERMINAT???KLIK SINI http://www.facebook.com/DivaQurveOfficialpage

Thanks for reading..

posted from Bloggeroid

No comments: