Saturday 1 June 2013

Kenduri Sana Sini

Assalamualaikum

Adakah sesiapa yang sedang merindui saya atau entry saya atau komen dari saya sekarang ni? Heii you, perasan femes nampaknya. Yang pasti saya yang sebenarnya merindui kamoo.

Hmm..sebenar saya banyak menghadiri jemputan kenduri kawin. Biasalah busy sket sejak dilantik jadi MB baru lepas PRU13 baru-baru ni. Hakss merapu sebab kenyang sangat makan daging lembulah ni.

Ni kenduri kawin kawan saya kat Seberang Takir semalam. Tahniah sahabatku Suzana. Sorry, dalam gambar ni saya nampak pendek sebab mereka bertiga telah mengalami overgrowth! Gambar yang diambil oleh budak 5 tahun ini juga agak blur.

Ok, saya nak melawat korang semua. Tunggu kedatangan saya. Kalau rajin, sediakan milo kosong sejuk sedap jugak.


Thanks for reading...

posted from Bloggeroid

No comments: