Thursday 5 September 2013

Apa Yang Lelaki Sembunyikan Dari Perempuan?

Assalamuaikum.. Wow..ini adalah antara entri terbaik dari blog Acikk Aku Penghibur. Tajuknya pun memang menarik minat pembaca. Lelaki Sembunyikan Hal Ini Dari Perempuan. Hmm..agak-agak apa ye?


Acikk adalah pemenang no22 Segmen Gempak Mieza Jhaa K. Dah lama sebenarnya nak mereview blog Acikk dan menghargai persabatan dalam dunia blogging. Beliau adalah antara orang terawal yang meng'support' blog saya ni dari awal pembabitan saya dalam dunia blogging. Setiap entry memang tak pernah ketinggalan, ada saja komen dari beliau walaupun entri saya dulu termatlah poyoo..haha

Amat-amat berterima kasih dan berbangga dapat berkawan dengan Acikk. Semoga suatu hari nanti kita dapat jumpa, ada hadiah untuk Acikk.. Hehe.

Ok berbalik kepada tajuk di atas, Apa yang lelaki sembunyikan dari perempuan? Sebenarnya ia adalah rahsia yang orang lelaki sahaja mengetahuinya. Walaupun dah lama menjadi kekasih, kebanyakan orang perempuan masih belum mengerti sepenuhnya sikap lelaki kerana mereka tidak pernah mengungkapkannya.


Macam Mr.K jugak, sikapnya yang 'cool' membuatkan dia kelihatan lebih macho dan tidak mempunyai masalah. Begitu juga dengan lelaki lain. Di sebalik sikap 'cool' itu, pasti ada sesuatu perkara yang lelaki tidak pernah ungkapkan seperti apa yang dia suka dan tidak suka.

Acikk telah menyenaraikan 7 rahsia lelaki perempuan patut ambil tahu yang amat membantu dalam mengurangkan perselisihan faham antara pasangan. Semoga dengan perkongsian ini, dapat membantu pasangan yang selalu dingin dan bertengkar kerana masalah tiada persefahaman. Tunggu apa lagi? Jom terjah blog Acikk Aku Penghibur.com untuk mengetahuinya!

Apa komen saya?

 Komen terbaik.


OK semua, Jom terjah blog Acikk untuk mengetahui apa yang lelaki sembunyikan dari perempuan? Jom jom!!


Thanks for reading..

No comments: