Friday, 22 November 2013

Aku Dah Gemuk? Tidaaakk!


Tengah terkejar sana terkejar sini, tak sedar yang pemakanan saya dah tak teratur macam dulu. Kadang-kadang langsung terlupa nak makan tengah hari. Tiba-tiba terasa perut teramat lapar. Masa tu baham saja apa yang ada depan mata termasuk kek.. hehe. Tak kira dah kalori makanan tu banyak mana. Yang penting dapat makan dan sambung kerja.

Akhirnya... saya tak sedar yang berat dah bertambah 2 kg!!! Patut la Mr.K pandang semacam je..dan dia kata saya gemukkk?!! Waaaaa..ni tak suka ni, ni benci ni..ni rasa tak senang duduk ni..

Macam mana nak turunkan balik 2 kg?? Tolong syorkan cara yang berkesan kat saya.. pleaseee!

No comments: