Monday 10 February 2014

Hai blogger! Tunggu kedatanganku..

Assalamualaikum semua.. Lama dah tak ikuti perkembangan kawan-kawan blogger. Entah sihat ke tidak.. entah ada yang merindu ke tidak.. hehee. Maklumlah sejak akhir-akhir ni tahap keaktifan berblog saya dah turun mendadak mencecah 10%. Tapi hati hari-hari teringat kat blog. Cuma nak update tak mampu. Terasa macam makin lama makin tiada cerita yang nak dikongsi. Ada jugak penyakit macam tu kan.

Apapun hari ni saya gagahkan jua jari-jemari ini untuk menulis. Maklumlah hari ni diserang selesama. Nak buat kerja pun rasa tak larat. Ada baiknya saya ber'blogging'.

Bila keadaan blog dah semakin suram macam ni, teringin nak bangkit balik. Aktif dan gempak macam dulu. InsyaAllah akan ada masanya nanti.

Minggu ni hati dah tertunggu-tunggu kehadiran minggu depan. Hehee.. sebab minggu depan saya akan bercuti dari segala kerja. Berangkat ke suatu tempat untuk bercuti. Jadi blogger yang berada disana jaga-jaga ye. Saya akan jumpa korang semua.. heheee..tak sabarnya!

Tahun lepas saya jenjalan ke Penang dengan meninggalkan kenangan manis bersama blogger Seneorita Baharin. Sangat best jalan-jalan dengan beliau menaiki motor keliling Penang. Tahun ni siapa pulak nak bawa saya jalan-jalan ye..heheee..tungguu..


Posted via Blogaway

No comments: