Monday 17 February 2014

Johor menantiku..


Assalamualaikum.. Hari ni saya akan melalui perjalanan yang panjang menuju ke destinasi pelancongan untuk tahun ni. Bercuti setahun sekali pun dah cukup untuk jenjalan mengenali tempat orang. Tahun lepas saya pergi ke Penang beberapa hari. Memang best pengalaman kat sana, lagi-lagi bila ditemani rakan blogger Seneorita Baharin.

Tahun ni saya menuju ke Johor pula dengan harapan dapat bertemu blogger Mamaniza dan Acikk Aku penghibur. Siapa lagi blogger Johor? Jom kita bertemu mata..

Hampir seminggu juga saya berada di Johor. Meninggalkan kepenatan kerja seketika. Harap dalam masa beberapa hari tu saya dapat melawat tempat-tempat menarik kat Johor. 20hb.. jom jumpa saya di Legoland..hehee

Tunggu ketibaanku.. warga Johor! Orang Ganu datang!

posted from Bloggeroid

No comments: