Monday 18 February 2013

Kamu Kenal Tak Mieza Jhaa K?

Assalamualaikum

Hai readers!

Tiba-tiba rasa nak memperkenalkan diri kat korang semua. Heheh macam la glamour kan. Tapi selama anda menghendap blog saya ni anda kenal tak saya? Just kenal nama glamour Mieza Jhaa K? Tapi jumpa kat mana-mana pasti tak cam kan? Ahh hari ni dengan senang hatinya rasa nak upload gambar sendiri banyak-banyak. Nak glamour letuu. Alaa sebelum ni saya jarang pun upload gambar kat blog ni. kan kan?

Inilah saya Mieza Jhaa K. Orangnya tak besar dan tak juga kecik. Ketinggian ada la dalam 154cm dan berat pulak lebih kurang 49kg! Umur umur umur..err nak masuk 30 tahun dah 3,4 tahun lagi.. Yang penting Birthday 25hb April.Ingat tuu!

Tersangatlah suka bergaya dan snap gambar lagak macam model. Tapi tidak lah selayaknya saya bergelar model. 

Sangatlah manja, periang dan peramah orang.

Dan saya telah pun berkahwin dengan putera impian.

Saya sekarang seorang suri rumah yang bahagia dan bergoyang kaki disamping menerima tempahan kek coklat di sekitar Dungun. Dan masa saya banyak di habiskan di hadapan laptop sementara tidak dikurniakan cahaya mata lagi ni. Lepas dapat baby nanti saya akan upload gambar dan update pasal baby pulak ye. 

Tq 4 reading my entry!

No comments: