Thursday, 21 March 2013

Pure Marine Collagen

Assalamualaikum

Hai readers

Saya baru balik berjumpa seseorang yang WAOoooo cantik bangat dong.. Nama dia Qistina Mazudi.. Dia jual Pure Marine Collagen yang sedang top meletop letop sekarang kat pasaran. Ni kali pertama cuba.. colour hijau. Kak Qistina buat dalam bekas kecil tinggi dengan harga RM5 untuk sesiapa yang baru nak mencuba. Sekali tengok macam dadih warna ala-ala kuning. Saya ingatkan cecair..owh rupanya ia telah menjadi jelly.. Wau tak sabar nak rasa.. 



Rupa-rupanya Kak Qistina ni blogger jugak. Jom terjah blog dia.. Owh Kak Qistina pun jual kek juga rupanya.. 

 Klik banner jom kita terjah

Cantikkan Kak Qistina ni.. Sekali tengok dalam kereta tadi macam Janet Khoo.. Orangnya kecik-kecik molek. Paling mengejutkan rupanya dah ada anak 5..Lupa pulak nak tanya umur berapa. 


Thank you for reading my entry!

18 comments:

[PCL] said...

wah .. kalau mcm nih pcl pon blh jd 'cun'...hahaha, dah selalu makan yg mywife buatkan..., i'm not sure kesannya ..bagus ke utk kulit lelaki? i makan just utk kesihatan...

Mieza Jhaa K said...

Ye la...byk khasiat utk kesihatan kan...ishh..awal2 lg dia dah makan rupanya...ohh terlambat la sy ni..isk

Rieyn Anna said...

akk pun br nk mencube2 kolagen nie..tp akk mkn yg warne purple..ms mule2 susah gak nk telan..tp lame2 da ok..hihii..:)

Amin A. R said...

pernah teringin nak cuba tapi macam tak berapa rajin..hihi

Seneorita Baharin said...

wahh chantekk betol kak qistina tu eyh, anak 5 tapi tetap meletop..heee..anie xtry lagi collagen ni, nnt nk kena try la, tunggu akak punya testimoni dulu..hehhee :D

Aku Penghibur said...

wahh anak lima ??/ gempak !! selamat menyame jelly

Carlos Santiago said...

jadi ke produk ni. kan jadi cepat tua lepas tu

Mieza Jhaa K said...

Tu la.. dgr kata teruk gak rasanya...color hijau ni 2x ganda ungu..wau mula2 mkn dah cuba yg paling tinggi..

Mieza Jhaa K said...

Laaa...org laki xpayah lah...dah henzem..kikiki

Mieza Jhaa K said...

Ye mmg cun..macam org xkawin lagi.. haha..lepas akak makan klu mengandung ok jgk kan..(*¯︶¯*)

Mieza Jhaa K said...

Haa berkenan la tu..hihi...menyame jelly?? Mcm2 la Acik ni..asyik salah type jee...hahahah

Mieza Jhaa K said...

Hahaha...klu cpt tua mmg menangis la...tp tgk pada kak Qistina tu ok la kan..cantik berseri..hmm mgkin jgk cantik asli sblm mkn kologen lg...haish

Ibu Lala said...

Sedap ke? Nanti bg tau ye.

Mieza Jhaa K said...

Rasanya tawar je...masuk dalam mulut terus telan..macam telan jelly tawar gitu.. ok la dari pahit..hihi

Remy hazza said...

memang comel...... jual kolegen lagi.... terbaik lah.....

Mieza Jhaa K said...

Cun melecun kan.. klu tgk kat depan2 fuyoo macam artis wooo

Anonymous said...

Maaf sis..saya iklan kat sini..saya mjual pure marine collagen yang blum d masak ..jika berminat boleh order dr saya.. 100g
Gred 2 kuning rm5
Gred 3A unggu rm6
Gred 4A hijau rm9...
Sms/wassap to 0198413035

Mieza Jhaa K said...

Wau thank you...hehe