Sunday, 10 March 2013

Segmen Bloglist 24 Jam Oleh Akupenghibur.com

Assalamualaikum

Baru nak tido. Tiba-tiba buka hp nmpak Acik kita buat segmen laa. Terkejut sakan la pulak sebab tak pernah-pernah lagi join Acik punya segmen. Hah! Cepat-cepat bangun buka laptop. Dan saya akhirnya menjoinkan diri..hheheehe

Klik kat kepala penyanyi tu kalau nak join. 


Thanks 4 reading my entry!

17 comments:

Aku Penghibur said...

wahhhh miea join :) terima kasih :)

Mieza Jhaa K said...

2 kali dah Acik panggil miea..suka jgk nama tu.. terima kasih dan sama2..::>_<::

Khalid Kyle said...

Salam, saya dtg dari segmen yg sama :)

http://aderakukeysah.blogspot.com/2013/03/segmen-bloglist-24-jam-oleh.html

Aku Penghibur said...

hehehehe alamak tersalah taip plk ..maaf yer

Nurul Aini said...

Wah..best ni..nak join lah..Selamat bersegmen kak. ^___^

Seneorita Baharin said...

Yeahh kita join segmen yg sama, gimme10 akak! hee.. Selamat bersegmen ye sis ^____________^

Mieza Jhaa K said...

thanks n tungguuuu

Mieza Jhaa K said...

tu la lupa nak tag aini tadi..terima kasih

Mieza Jhaa K said...

Hajat nak tag tgk2 dah join..isk isk...cepat betol...hehe thanks

Mieza Jhaa K said...

Kalau tersalah type nama Lisa Surihani pun ok jgk..hahaha

Aku Penghibur said...

tahniah blog kamu tersenarai Pemenang Segmen Bloglist 24 Jam Oleh Akupenghibur.com

MawardiYunus said...

http://mawardiyunus.blogspot.com/ tahniah ye.. :)

Mieza Jhaa K said...

Wahh ye ke.?. Terima Kasih Acik

Mieza Jhaa K said...

Sama2.. tungguuu

Bin Muhammad said...

Salam,
Tahniah berjaya terpilih!

Mieza Jhaa K said...

Hmm? terpilih?? jap2 nk pergi tengok

Remy hazza said...

selamat bersegmen......