Wednesday 1 May 2013

Printscreen Smartphone

Assalamualaikum

Ohh inilah yang dikatakan malu bertanya sesat jalan. Selama setahun saya guna smartphone, baru semalam saya tahu yang hp saya ni boleh di 'printscreen'. Haha..mabuk saya semalam duk memprintscreen.. creett creetttt.. sambil ketawa berdekah-dekah gaya macam orang sindromdown. Inilah saya, Mieza Jhaa K yang lambat up to date. Hahaha!

Sebenarnya semalam saya rindu kat Fatin Liyana. Tengah baca-baca blog dia pasal travel ke Hong Kong tu la terbaca pasal cara nak printscreen. Cuma tekan butang 'Off & Home' serentak. Ok you can try now!!

Wow, Patin pakai Samsung Galaxy SIII Mini you! Tapi saya tak nak mini.. nak yang besau. Oh my laling!

Sebenarnya printscreen ni ada banyak kegunaan tau. Nak tunjuk bukti kat orang yang seseorang ada mesej kita ke..nak upload gambar printscreen kat FB ke..macam Fatin Liyana, dia guna untuk printscreen map semasa berada kat Hong Kong. Senang, bila tiba masa nak tangok map buka je gallery. Tak perlu search banyak kali.

Tengok! blog siapa yang saya dah bookmark kat HP saya ni. Sila berbangga dan rasa terharu sekarang sebab korang memang wajib saya blogwalking everyday kecuali bulan ni kerana internet punya pasal!


Thank you for reading my entry!

No comments: