Wednesday 3 July 2013

GEMPAR Orang Gila Tunjuk Anu.

Assalamualaikum.. Dulu heboh kat Kubang Kerian, Kota Bharu Kelantan pasal orang gila seks merayau-rayau tunjuk anu kat orang awam. Eeiii seram! Tapi seperti biasa.. sebelum orang lain kena dan heboh pasal tu, saya dulu yang kena sebenarnya. Iskk.. apa la nasib diri ini. Dipenuhi dugaan dan perjalanan hidup yang mencabar sejak kecil.

Peristiwa ni berlaku masa saya cuti semester pada tahun 2006. Sem depan saya ambil MUET, jadi musim cuti penggal ni saya ruangkan masa berkunjung ke rumah Cikgu Azlina, guru Bahasa Inggeris masa zaman sekolah menengah dulu untuk dapatkan sedikit tips.

Suatu hari sedang menunggu bas setelah habis belajar dengan Cikgu Azlina, sebuah kereta wira berwarna biru berhenti betol-betol depan saya. Disebabkan pondok menunggu bas tu tinggi, jadi saya dapat tengok keadaan dalam kereta tu. Seorang lelaki berperut boroi berkepala botak sedang bergayut dengan telefon sambil matanya melilau-lilau sekeliling. Menunggu seseorang agaknya. Saya terus memandang ke kanan jalan, kot-kot nanti terlepas bas pulak.

Tiba-tiba bila saya pandang balik ke arah lelaki tu, dia masih bergayut dengan handphonenya lagi. Tapi yang mengejutkan saya, seluarnya dah terbuka luas dan sebelah tangannya sedang *&^$(*&$%. Waaaaaaaaaaaaaa...!!! Dengan mata yang berair, muka kebiruan, dada berdegup kencang, mulut ternganga saya turun dari dari pondok dan berlari dengan lajunya. Air mata pun laju je terpercik-percik atas jalan. Kegilaan apakah ini?

Lepas saya lari je, kereta tu terus pergi dari situ. Akhirnya saya naik bas dengan air mata bergenang sampai rumah. Rasa tubuh badan habis terketar-ketar. Fikiran berputar ligat berfikir, orang gila pun pandai pandu kereta ke?

2, 3 hari kemudian heboh dalam surat khabar pasal orang gila seks tunjuk anu kat depan butik. Entah-entah orang yang sama!!

Kes yang sama. 

Kesimpulannya, orang yang kita nampak sempurna tu tak semestinya NORMAL!

Thanks for reading..

No comments: